Ediția de anul acesta COMPUTEX aduce o nouă serie de anunțuri de jocuri care vor adăuga ray tracing. Printre ele se află Doom Eternal și Red Dead Redemption 2.
Jocurile evidențiate în timpul ketnote-ului NVIDIA sau în cadrul evenimentului care vor adăuga atât ray tracing, cât și DLSS sunt The Ascent, DOOM Eternal, DYING : 1983, Icarus, LEGO Builder’s Journey și The Persistence. Noile jocuri care accelerează performanța cu DLSS sunt Red Dead Redemption 2 și Rainbow Six Siege.
NVIDIA anunță astăzi că acum există peste 130 de jocuri și aplicații creative care au suport pentru tehnologii NVIDIA RTX, inclusiv ray tracing accelerat de nuclee RT, NVIDIA Deep Learning Super Sampling (DLSS) și funcții AI accelerate de nuclee Tensor. Tehnologia NVIDIA Reflex care scade latența este acum în 12 dintre top 15 cele mai competitive jocuri de tip shooter.
De la lansarea plăcilor video NVIDIA GeForce RTX™ acum doi ani, când au fost prezentate pentru prima data o serie de tehnologii care au schimbat drastic gaming-ul pe PC și crearea de conținut, NVIDIA a lucrat îndeaproape cu dezvoltatori de jocuri video și producători de aplicații creative pentru a se folosi de aceste inovații și pentru a crea noi standarde pentru gamerii pe PC și aplicații pentru creare de conținut.
Lista de jocuri, motoare de jocuri, dezvoltatori, publisher și producători de hardware/periferice care folosesc tehnologiile NVIDIA este una extinsă. Până la această dată, peste 60 de jocuri RTX au suport pentru ray tracing sau DLSS, iar altele 20 au adoptat tehnologia NVIDIA Reflex.
NVIDIA DLSS crește performanța până la de 2 ori în timp ce menține imagini clare și păstrează calitatea acestora. Acest lucru a făcut ca oameni din industrie să numească tehnologia „magie neagră” pentru că a depășit pragul în care performanța era sacrificată pentru calitatea imaginii pe care producătorii de plăci video îl înfruntau.
Adopția tehnologiei DLSS a fost rapidă, cu suport în Unreal Engine și Unity Engine, numeroase motoare de jocuri private și peste 50 de titluri. Pe lista cu cele mai importante nume care folosesc DLSS pentru a livra un nou nivel de grafică se numără Battlefield, Call of Duty, Control, Crysis, Cyberpunk, Death Stranding, DOOM, Final Fantasy, Fortnite, Marvel Avengers, Metro, Minecraft, Monster Hunter, Outriders, Red Dead Redemption, Tom Clancy’s Rainbow Six, Tomb Raider, War Thunder, Watch Dogs, Wolfenstein și altele.
Ca parte din ecosistemul NVIDIA Studio, 70 de aplicații pentru creare de conținut sau design dispun de suport pentru ray tracing accelerat RTX, DLSS sau funcții AI precum Super Resolution în Adobe Photoshop, Magic Mask în Blackmagic Design DaVinci Resolve și eliminarea zgomotului de fundal prin AI în OBS.
NVIDIA Reflex se află în 12 din top 15 shootere competitive
NVIDIA Reflex este o suită de tehnolgii care măsoară și optimizează latența sistemului în jocuri competitive și îmbunătățește modul în care PC-ul reacționează la comenzi, lucru care ajută gamerii să își țintească inamicii și să îi nimerească. A fost anunțat că Reflex vine curând în CrossFire HD, Escape from Tarkov, Naraka: Bladepoint și War Thunder.
La doar 9 luni de la lansare, 12 dintre top 15 cele mai jucate shootere competitive au suport pentru Reflex, printre care și Apex Legends, Call of Duty: Black Ops Cold War, Call of Duty: Warzone, Destiny 2, Enlisted, Fortnite, Overwatch, Rainbow Six Siege, Rust și Valorant.