Jocuri noi pe GeForce Now și DLSS și ray tracing în Battlefield 2042 și Bright Memory

Browse By

Nvidia a adăugat jocuri noi librăriei sale GeForce Now, iar gamerii se pot juca Jurassic World Evolution 2 sau Bright Memory: Infinite.

Jurassic World Evolution 2 a pornit în forță chiar de marți, iar astăzi se lansează Bright Memory: Infinite are reflexii ray-traced, umbre ray-traced, ray-traced caustics și iluminare globală RTX.

6 noi jocuri sunt disponibile pe GeForce NOW în această săptămână:

Precomenzile pentru abonamentele GeForce NOW RTX 3080 pe 6 luni sunt disponibile în America de Nord și Europa pentru 9.99€. Membrii RTX 3080 primesc cea mai bună performanță, RTX ON, sesiuni mai lungi de joacă, până la 1440p la 120 FPS pe PC/Mac și până la 4K HDR pe SHIELD.

În plus, astăzi, Grand Theft Auto: The Trilogy s-a lansat cu DLSS, iar mâine, Battlefield 2042 se lansează cu DLSS, NVIDIA Reflex și ray tracing.

Experiența supremă în Battlefield 2042 este pe placă video GeForce RTX

Early Access pentru Battlefield 2042 începe mâine, iar încă din prima zi, noul first person multiplayer shooter are suport pentru NVIDIA DLSS, ocluzie ambientală ray-traced și NVIDIA Reflex. DLSS livrează performanță dublă la 4K, iar latența sistemului este redusă cu până la 28% cu NVIDIA Reflex. Află toate detaliile din articolul dedicat.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition primeste un spor de performanță de până la 85% cu DLSS

De asemenea, astăzi se lansează și Grand Theft Auto: The Trilogy – Definitive Edition, iar dacă ai o placă video GeForce RTX, fie pe desktop sau laptop, poți porni NVIDIA DLSS pentru a crește performanța cu până la 85%

Bright Memory: Infinite primește o creștere a performanței cu DLSS de până la 2.5X

Bright Memory a fost un joc de acțiune foarte bine primit care a demonstrate cum un singur dezvoltator poate face un joc complet folosind uneltele din Unreal Engine 4, iar astăzi, continuarea mult așteptată, Bright Memory: Infinite se lansează. Pe PC, jocul este îmbunătățit cu umbre, reflexii și caustics ray-traced și iluminare globală, împreună cu NVIDIA DLSS care crește performanța, iar latența sistemului este redusă cu până la 49% datorită NVIDIA Reflex.

Cu setările grafice la maxim și toate efectele ray tracing pornite, NVIDIA DLSS crește peformanța în Bright Memory: Infinite de până la 2.5X.