Browse By

Ghost of Tsushima are un nou mod de dificultate și abia aștept să-l încerc

Ghost of Tsushima primește un update și adaugă un nou mod de dificultate intitulat „lethal” pentru cei care vor un plus de provocare.

Eu am terminat jocul pe nivelul mediu de dificultate (găsești review scris/video aici) și apoi am început o a doua sesiune pe nivelul de dificultate hard. Însă nu mi s-a părut că este o diferență uimitoare. Mă așteptam la ceva mai mult. Ei bine, se pare că Sucker Punch mi-a citit gândurile și lansează un nou mod de dificultate.

După cum îi spune și numele, modul este unul letal și ar trebui să fie cu mult mai greu decât clasicul „hard”. Cei de la Sucker Punch spun că armele inamicilor sunt mai „ascuțite”, dar și katana lui Jin are parte de un upgrade și eroul nostru va lovi mai greu. Nu vei putea absorbi prea multe lovituri înainte să fii ucis.

În plus, inamicii din Ghost of Tsushima ar trebui să fie mai agresivi, să te detecteze mai repede. De asemenea, perioadele în care poți face „parry” și „dodge” sunt mai scurte, ceea ce înseamnă că trebuie să fii mai precis pe viitor.

Studioul s-a gândit și la cei care au întâmpinat dificultăți și aduce un mod „lower intensity mode” prin care relaxează anumite elemente ale combatului. De exemplu, unele atacuri care nu puteau fi blocate acum vor putea fi blocate de jucător. În plus, adversarii te vor dibui mai greu și vei putea beneficia de atacurile alea din stealth. De asemenea, nu te vor ataca atunci când te vindeci.