Space Punks, looter-shooter-ul free-to-play cu tematică SF dezvoltat de Flying Wild Hog a primit al doilea patch major, care a introdus mai multe noutăți.
Pe baza feedback-ului venit din partea jucătorilor după lansarea primului patch denumit “The Talented One”, noul update aduce schimbări majore sistemului de crafting și de arme din Space Punks, oferindu-le fanilor mai multe opțiuni pentru a-și personaliza stilul de joc.
Pe lângă nenumărate erori corectate și schimbări aduse pentru a îmbunătăți experiența de joc, noul patch, “The Crafty One”, se concentrează pe cel mai important aspect al unui joc de tip looter-shooter: armele. Jucătorii se pot aștepta la un sistem de crafting regândit de la zero, inclusiv noi materiale care permit îmbunătățirea abilităților și statisticilor asociate cu armele. O altă noutate semnificativă este introducerea bateriilor și aplicațiilor software. Bateriile permit instalarea de aplicații pe arme, în timp aplicațiile îmbunătățesc și mai mult performanța armelor.
Odată cu noul update au debutat și așa numitele blueprints. Aceste schițe de arme colecționabile sunt deblocate cheltuind resursele adunate în urma îndeplinirii de misiuni sau sarcini specifice. Jucătorii vor putea să îmbunătățească aceste schițe adunate, avansând prin joc, în caz că se îndrăgostesc de o anumită armă sau stil de joc. Cei care vor să încerce tot ce are de oferit jocul pot opta să dezasambleze armele pentru componente, cu rezultate mai bune în cazul armelor deja upgradate.
Space Punks – The Crafty One
Update-ul “The Crafty One” aduce și un plus de stil, nu doar de substanță, oferind noua funcție de preview 3D al armelor, dar și animații de upgrade, care se schimbă în funcție de numărul de îmbunătățiri aduse unei arme. Au fost asociate efecte speciale și anumitor talente. În plus, acestea vor beneficia de afișarea duratei și a cooldown-ului, oferind o metodă mai facilă de management al talentelor. Zona de hub a jocului, The Devil’s Gambit, se bucură și el de niște îmbunătățiri cum ar fi un nou sistem de iluminare, noi decoruri și mult cerutele chioșcuri de cumpărături.
Directorul studioului Flying Wild Hog Cracow Studio care îndeplinesște și rolul de Game Director pentru Space Punks, Michael Kuk a declarat: “Acest nou update este un prim pas important pentru a îmbunătăți experiența oferită de Space Punks, prin introducerea noului sistem de crafting și de upgrade al armelor. Acestea le oferă jucătorilor noi metode de a personaliza echipamentul personajelor și stilul de joacă în timp ce avansează prin provocările oferite de lumea jocului. Suntem deosebit de încântați de răspunsul de care se bucură Space Punks din partea comunității care adaptat jocul încă din faza de Early Access. Feedback-ul primit stă la baza felului în care construim jocul. Am pregătit mai multe îmbunătățiri, care vor debuta în lunile ce urmează atât în Early Access, cât și în Open Beta, pentru a ne asigura că Space Punks își atinge potențialul.”