Nvidia anunță noi jocuri ce vor primi suport pentru ray tracing, DLSS, dar și pentru reflex la Gamescom, cel mai mare târg de jocuri din Europa.
NVIDIA anunță că atunci când ‘Marvel’s Guardians of the Galaxy’ se va lansa, pe 26 octombrie, versiunea de PC va veni cu reflexii ray-traced și NVIDIA DLSS.
„Marvel’s Guardians of the Galaxy combină storytelling original cu gameplay single-player de cea mai bună calitate și cu estetică cât mai bună. Cu ray tracing și NVIDIA DLSS, jucătorii pe PC se vor putea bucura de grafica fantastică a acestui univers cu o performanță și mai bună.” – Olivier Proulx, Senior Producer, Eidos-Montréal
Dying Light 2 Stay Human vine în decembrie și va avea NVIDIA DLSS, precum și reflexii ray-traced, iluminare globală și umbre.
„Parteneriatul nostru cu NVIDIA ne-a ajutat să creăm o experiență imersivă, viscerală pentru jucătorii de Dying Light 2. Ray tracing îmbunătățește realismul lumii nostre infectate în timp ce NVIDIA DLSS oferă o creștere majoră de performanță fără a sacrifica din calitatea imaginii, astfel încât jucătorii nu vor rata nimic din peisaj.” – Tomasz Szałkowski, Rendering Director, Techland
În iunie a fost anunțat că NVIDIA este partenerul oficial în materie de grafică pentru Battlefield 2042, iar jocul va dispune de NVIDIA DLSS și NVIDIA Reflex.
La Gamescom a fost anunțat că Battlefield 2042 va veni la pachet cu anumite laptopuri și desktopuri GeForce RTX pentru o perioadă limitată. Toate detaliile pot fi găsite în articolul despre acest bundle de pe site. Află mai multe din acest trailer sau de pe site.
Myst se lansează pe 26 august cu NVIDIA DLSS și reflexii ray traced. NVIDIA DLSS pornit poate dubla performanța în Myst. De asemenea, Myst integrează DLSS în modul VR, oferind astfel posibilitatea de a juca clasicul joc puzzle la o rezoluție de 4864 x 2448 cu un număr de 90 fps pentru o experiență cât mai imersivă.
GRIT este un nou battle royale care are acțiunea în vestul sălbatic și care se lansează pe 1 septembrie în early access cu NVIDIA DLSS. DLSS va crește performanța cu până la 60% în GRIT. Urmărește acțiunea într-un nou video comparativ DLSS.
SYNCED: Off Planet se va lansa cu NVIDIA DLSS și reflexii și umbre ray traced. NVIDIA DLSS va crește performanța fără a sacrifica din calitatea imaginii. Cu ray tracing și NVIDIA DLSS în mix, gamerii GeForce RTX vor avea o experiență incomparabilă! Vezi totul în noul gameplay trailer.
Bright Memory: Infinite se va lansa târziu în 2021 cu NVIDIA DLSS și reflexii și umbre ray traced + iluminare globală RTX. Vezi totul în noul gameplay trailer.
Loopmancer se va lansa cu NVIDIA DLSS, umbre și reflexii ray traced, dar și iluminare globală RTX. Aici poți vedea noul gameplay trailer.
Chivalry 2 primește o creștere a performanței cu DLSS. Faraday Protocol s-a lansat cu DLSS, oferind o creștere a performanței cu până la 75% în 4K.
Escape from Tarkov și Rust primesc optimizare pentru Reflex, acum și mai bun!
NVIDIA tocmai a lansat un update la NVIDIA Reflex care include optimizări pentru jocurile create în Unity și îmbunătățiri la Boost Mode. Primele două jocuri care vor primi acest update sunt Rust și Escape From Tarkov, două titluri multiplayer extrem de populare, făcute în Unity. Escape from Tarkov are o scădere a latenței de la 38% la 58% în timp ce Rust a trecut de la 38% la 51%.
8 noi mouse-uri au fost testate și certificate pentru Reflex. Prin conectarea unui mouse compatibil NVIDIA Reflex într-un monitor cu tehnologia NVIDIA Reflex Latency Analyzer oferă măsurători despre latența sistemului.