NVIDIA RTX Remix Open Beta, tehnologie ce le permite modderilor să remasterizeze jocuri clasice cu full ray tracing face upgrade la DLSS 3.5
Ai vrut vreodată să te joci un joc mai vechi dar dintr-o perspectivă total nouă? Acum datorită upgrade-urilor pentru NVIDIA RTX Remix accesul la DLSS 3.5 cu Ray Reconstruction poate transforma acest vis in realitate. Construit pe NVIDIA Omniverse, RTX Remix permite modderilor să remasterizeze jocuri clasice cu full ray tracing, NVIDIA DLSS, NVIDIA Reflex, asset-uri moderne cu fizică realistă și unelte de texturare cu AI generativ.
Ca urmare a lansării RTX Remix Open Beta din ianuarie, astăzi prezentăm noi funcții și optimizări, în frunte cu adiția NVIDIA DLSS 3.5 cu Ray Reconstruction, care va îmbunătăți calitatea în fiecare mod. Acesta îmbunătățește tehnicile de randare deja cunoscute pentru a spori fidelitatea, fluiditatea și calitatea efectelor ray-traced așa cum s-a întâmplat în Portal with RTX. Comunitatea de modding deja a răspuns cu proiecte RTX Remix care folosesc DLSS 3.5 în Half-Life 2, Dark Messiah of Might and Magic și Deus Ex.
Everspace 2, Gray Zone Warfare și MotoGP24 sunt alimentate de DLSS
EVERSPACE 2, shooter-ul single-player primește mai mult decât un upgrade la Unreal Engine 5 odată cu update-ul Incursion pentru că trece și de la DLSS 2 la DLSS 3. Acest lucru multiplică numărul de cadre pe secundă de 2x, în medie, la 4K, datorită DLSS 3 Frame Generation, în timp ce NVIDIA Reflex care gameplay-ul mai fluid.
Gray Zone Warfare, un FPS tactic și imersiv s-a lansat cu DLSS 3 Frame Generation, care multiplică numărul de cadre pe secundă, în medie, de 2.7x la 4K cu setările pe Epic. Mai mult, toți gamerii GeForce pot activa NVIDIA Reflex, care reduce latența sistemului cu până la 54% pentru o experiență și mai fluidă.
Între timp MotoGP™24 se lansează astăzi cu DLSS 2, așa că turează motoarele și lasă-ți amprenta asupra istoriei curselor cu cea mai bună performanță din prima zi.